onsdag 15 augusti 2012

Allt detta.....


...vill jag haaa!!Finns de månne nån som e så jäkla USA frälst som jag ...skulle passa mig perfekt att ha en sån utrustning!!Mera amerikaniserad kan man väl int bli;))))Tröja,jeans,tossor o telefonskalet ...o så far man till citymarket o shoppar...tror nu säkert man skulle bli inskickad för vård i någon vecka framöver o säkert bli hjärntvättad att vårt lands flagge e faktiskt blå/vit:)))Men de lovar jag att något typ av dessa saker skall verkligen finnas i min kappsäck nästa gång jag kommer hem från jenkkina:))Ännu e inte biljetten utprintad..men inte långt ifrån....som jag skrev tidigare i mitt förra inlägg så har jag nog ena foten redan i Californien...men tror inte det tar länge till så har jag båda fötterna på amerikansk mark:)))Kan ni tänka er att faktiskt en här hemma börjar va me på noterna ....så nu e de fullt upp här hemma o kolla NHL spelen...vilka som spelar o när(Teemu spelar ju ett år till),nån här hemma tycker vi ska hyra cäbi...jag som brukar nöja mig med en vanlig liten super billig hyrbil:))Min kompis i Norge o hennes flickor borde inom några dagar landa på norsk mark efter att ha fått njuta av Floridas sol..ni ska va välkomna hem O,T&S:))Ska bli kul o få höra hur er resa varit!!Tror nog inte mina blogg läsar  missar då  resan blir av till sunny California....om det inte hörs av mitt glädje tjut så kommer ni nog o märka på bloggen då de e dags för att börja countdown;)))Ha en bra skolstart alla som börjat skolan...ha bra ni åxå som börjat jobba efter semestern..själv åker jag ut o njuter till yttreskärgården(Tunhamn) me kidzen i moron....o ska ta vara på den härliga värmen o solstrålarna så länge de varar här i Finland...sen får man fara nån annanstans o fortsätta sola då hösten/vintern anländer:))

1 kommentar:

  1. dom där sakerna sku nog duga :D fast ja ha lite "börja" samla redan, ha skaffa ett skal ti telefonen min http://www.amazon.co.uk/Ecell-DESIGNS-STARS-STRIPES-NOKIA/dp/B0088M02AK/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1346180508&sr=8-4 ;)

    kanske ja hittar nå kiva till i november :D sku va så kiva om vi sku va ens någon dag samtidigt i LA då :) kram!

    SvaraRadera