torsdag 5 april 2012

Ägg..

...och mämma...ja så va det redan påsk!Tänk nu har man då redan varit hemma i vardagen 2 veckor,sku kunna packa kappsäcken igen o fara over there:))))Men det tar nog ett litet tag innan man får reskassan fylld!Men sitter o njuter av alla fina foton jag tagit och minns dom härliga tre veckorna där.Nu har jag ju lite fullt upp me mitt eurovisions intresse...och veckorna rusar och snart blir det att börja planera ESC fest....jag kommer inte att se det live i år så därför är det fest hemma på finalkvällen:))Börjar få redan mina favoriter då jag lite lyssnat igenom bidragen ..men ännu e inte min top 5 lista ännu klar....En riktig äggig o glad påsk åt alla bloggläsaren....kolla det super fina ägget som jag hittade på google;)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar