måndag 26 mars 2012

Back home!!

Tänk att tre veckor gick så otroligt snabbt.Nu e man "back in basic":))Visst va det ju jätte roligt att se familjen då jag kom hem på fredagen och höra hur dom hade haft det.Tror inte små kidzen har saknat mig så mycket ..det första dom fråga var: ...att var e presanterna:))Och tyvärr så strulade till sig att mina bagage blev i Island då jag kommer till Helsingfors...så jag hade ju inga någo presanter med mig hem...ännu idag har dom inte kommit hem..men blev informerad att dom är hittade..tur för de sku ju INTE ha varit så kul och mista en massa saker. Som jag tidigare skrivit hur hastigt vardagen kommer emot...när man anlände hem fick man ju se då man öppna dörren att jaha "städerskan"har varit på semester;))Så nu har man i ett par dagar gjort ansikts lyftning åt hemmet:)Man lär ju sig alltid någo nytt...nästa gång jag far på resa så bokar jag en städerska som kommer dan före jag kommer hem o städar:)Men inte ska jag väl klaga..får va glad att jag fått vara på en härlig semester...som jag lever länge på!!Skönt att det verkligen börjar vara vår i luften...och sommar på kommande.Men konstigt med den här känslan då man kommer hem från USA ..hur litet allt känns här..och hur lite trafik vi har jämfört me LA.Men säger dom int så..everything is big in Amerika:)Men nog skulle jag fast fara tillbax i moron igen...de e nog bara så mitt land de där californien....trivs så förbannat bra där..oj va jag saknar solen,värmen,beachena,alla härliga schopping mall,mina vänner där..ja ALLT!Oj om jag o min familj sku få bo där för i alla fall något år framöver.Men nu får vi i alla fall njuta av alla härliga foton och minnen....tills nästa resa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar