tisdag 1 januari 2013

Vänder bladet......

Book of Love.....sidan e vänd:)

GOTT NYTT ÅR!!
....i livets bok!!!Vi har nu kommit till 2013...och bladet är vänt och nu får vi se vad som detta år för med sig...nya vind i seglen;)))Allt kan man ju inte planera i sitt liv och heller inte styra det som man vill....men till en del kan man ju göra något själv.Som ex att jag la in en ansökan och fick ett ordinarie jobb,spara pengar så att jag slipper till USA och smider lite små planer hela tiden....skall som alltid gasa på för fullt och göra så mycket som möjligt av det jag vill:))Visst kan det komma stora bakslag ...men jag tar en dag i taget...njuter av varje dag och är super duper jäkligt lycklig för att på onsdag gå till mitt nya jobb!!Hoppas ni alla får en bra start på ert nya år och gasar på för fullt;)))Gör de ni vill o kan..vi lever här o nu....efter detta ser vi sen hur vi gasar på i vårt nästa liv.Gott nytt år 2013 till er alla//Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar