fredag 25 januari 2013

I´m alive...

....efter en arbetsvecka med mycket jobb!!!Har varit en tung arbetsvecka kan jag medge(90 arbetstimmar på en vecka..då kan ni säkert förstå att de blivit en del jobbas;))...allt nytt ,ingen vet riktigt ingenting,passagerarna har en massa frågor,hyttnumrorna e ännu lite oklara....men men ..övning ger färdighet och visst skall det väl börja löpa på om ett tag:))Det som e bra är ju att vi alla ombord startat från noll och ingen kan säga att så här har vi gjort i 20år....nu får vi alla komma med tips o ideer.Själv e jag ännu helt såld för Amazing Grace....visst finns de ju dom i mängden som inte gillar den..men som sagt tur att smaken e delad som baken;))Servicen skall ju vara på top och fick mycket tack för ett bra servande av passagerarena..o de gör ju så man ork me alla dessa hårda arbetstider:))Nu e jag verkligen överlycklig att ha en hel vecka ledig...har inte gjort något...bara laddat min akku så jag ork stiga ombord på Grace i nästa vecka igen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar