söndag 10 mars 2013

Ett steg närmare...

...Malmö!!Igår valde Sverige sitt bidrag...Grattis till Robin.Måste tyvärr säga att den låten föll inte mig i smaken och tror att den inte kommer att sticka ut i mängden.Jag tyckte om Yohio och Ulrik!!Det kommer att bli en dålig placering för Swe i den stora ESC finalen i år...tyvärr!I år kan vi faktiskt stoltsera och säga att vi har bättre bidrag än Sverige..Heja Krista.S.....hon sticker verkligen ut;)Läste häromdagen att Bonney Taylor skall tävla för Storbritannien...synd att jag inte åker till Malmö i år....skulle ha varit jätte roligt att få se spektaklet live....men men det blir flera ESC tävlingar:))Nog skall jag hinna på många ESC tävlingar ännu;)Bara o gasa på!!Har ännu inte börjat lyssna på bidragen som skall vara med och tävla i ESC ..så någo favoriter har jag ännu inte hunnit få....men småning om småning om skall jag nog ha en top5:))Dom sa ju igår i melodifestivalen att den stora esc finalen kan ses ända i Australien..kul grej:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar