söndag 24 mars 2013

Projekt!!

<3
Tack till er som va med o mingla på röda mattan;))

Härifrån hittade jag min ispiration till party dressen(bilden googlad)

Slutresultatet blev inte fy skam..var riktigt nöjd;)
Skrev i ett tidigare skede om att jag hade fullt upp med att sy min party dress till mitt tema party som jag ordnade igår.Dressen blev färdig dagen före partyt så man e ju med allt i sista minuten...men passar ju mig bra att gasa på.Var skit nöjd över min party dress som jag sydde ....hittade en bild på nätet och ville ha en sådan .. så jag bestämde mig att sy min egen klänning.Svart e ju min favorit färg både till vardags och fest...och sen ville jag ha med silver som glimmar snyggt mot svart.Som ni ju märkt så e de ju USA för hela slanten...så tema för min fest var ju absolut inget annat än Hollywood/bling bling;)När jag aldrig sluppit på en äkta oscargala så gör man slag i saken och ordnar en själv för tusan o roligt hade vill ..TACK till er som var med!Nästa stora fest som jag kommer att ordna är i höst och detta e en av mina största favorit tema HALLOWEEN...kommer ju i år att få fira Halloween i Usa...har förut firat Halloween i amerika och där finns det inte någon gräns med pyntande och dekorerande...dom e ju för härliga:))Så jag har ju chans och köpa hem med mig en heeeel massa halloweenpynt som man inte hittar i Finland till min kommande fest som blir i november nångång.Jag bara längtar såååå till min resa (och till min fest;)))Brukar ordna hemma varje år Halloween familje fest som vi alla e utklädda(vänner och bekanta,vuxna som barn)Men i år blir barnens och vuxnas fest skillt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar