måndag 14 juli 2014

Tänk att...

Grattis grattis min prinsessa på din födelsedag!!




Tropisk hetta...me like <3


Hela sommaren kan vara en ända värmebölja :)
Usch,fy och blä...snart har vi detta här igen :(
jag njuter så otroligt av den här sk tropiska hettan som vi ibland kan kan ha här i Finland men mycket sällan.Hela sommaren skulle för min del kunna vara solig och het .Har spenderat hela lediga veckan ute i stugan ,njutit av sol,simma,bastat,lata dagar ja allt som gör livet härligt.Där är nog så otroligt lugnt  och skönt.... där får kroppen verkligen vila och man får sin kroppsakku laddad.Solbrännan har man fått förbättrad..nu känner jag mig sommar fräsch :) Ikväll blir det jobb en vecka...men innan det skall vi fira lill prinsessan som har födelsedag idag....hon skall få bestämma vart hon vill och äta idag...anar att det kommer och bli Hesburger eller Mc Donald`s ;) Ni skall njuta av varje tropisk hetta dag ...för som sagt snabbare än ni tror så har vi den här förbannade kalla vintern här igen.Grattis Grattis min prinsessa på din födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar