lördag 26 juli 2014

Herrejösses...

.....vilket super härligt väder jag fått njut av...kan ju inte tro detta kan vara sant.Har inget att klaga på....härliga lata dagar vid stranden...simmat,solat,bastat,haft massor med släkt och vänner på besök som man inte så ofta hinner träffa i den hektiska vardagen...sen har vi firat prinsen på hans födlare med tårta nere vid stranden och på kvällen blev det pizza på Port Side..mums.Grattis min lill prins.Fin solbränna har jag fått...så jag behöver inte känna mig som den finska blekfisen då vi om ett par månader skall på resa:)Sen skall ni alla komma ihåg att det är jätte viktigt att dricka i denna hetta....att va där sen är för vätska i glaset bestämmer ni själv....lovar att här e vätskebalansen under kontroll...just nu är det Budweiser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar