måndag 11 februari 2013

Nu fasen....

Grattis Krista.S..kör hårt;))

Bling Bling;)

Frissa klassträff!!

Älskar o va soffpotatis ibland:)))

Globen snurrar tuuusen varv....vill resa!!!!

Hoppas snart;)))))

Skål för MIG...me en äkta jenkki shot:))
...är nog gasen i botten....och kanske snart igenom bottnet;)))Men jag tror jag bestämt trivs då de händer och mycket,fast sen där emellan kan jag vara jävligt lat och bara njuta och vem har sagt att man alltid måste göra något....har lärt mig efter 14  år som företagare att fast jag ställt upp till 100% så kom det aldrig någon guldmedalj;)Så nu fasen njuter jag åxå av att vara lat och själv bli servad.Har ju två små "betjänter" som älskar och hämta saker och hjälpa till;))Lill killen ville ju idag absolut dammsuga så...so what..."vasse go grabben här e dammsugaren" och jag fick vara lat(en liten stund..för måste ta en stor del i repris...men i alla fall..han va duktig ändå;)Lill tjejen hjälpte mig häromdagen me att fixa fastlagsbullar...inte dåligt alls:))Sen har de ju varit mycke brådis på jobb(kul me resenärer:)Fasen sen skall jag ju absolut måsta hänga med i ESC svängarna...och de har blivit lite si och så i år....men vet i alla fall vem som representerar Finland...Grattis Krista.S!!En lite komentar vad jag tycker om låten...Kanske den inte föll mig helt i smaken..men redan bättre då jag hörde den andra gången...och den sticker ju nog  ut...tror att låten som blev tvåa skulle blivit glömd i massan:( Och visst fan skulle det va roligt om Finland skulle komma hem med en säger från vårt alltid så kära grannland;)))Ja mina vänner fast ESC e så nära i år...så kommer jag tyvärr inte att åka och se de live...men är jag ledig från jobbet så blir det nog den traditionella ESC festen som jag ordnar;))Sen skall vi försöka få ihop en klassträff med frissorna från the good old days,hoppas verkligen de blir av;))Sen skall jag hinna me bling bling  och mingla på röda mattan  med mina vänner(i Dalsbruk:)).Märker nog att de nånstans djupt börjar dyka upp lite vårkänslor...man vill göra tuuuuusen saker;)))Jordgloben här hemma snurrar tusen varv....hoppas kunna göra något kul resa eller något me familyn här på våren....sen har vi ju den härliga stugsäsongen framför oss..oj va jag längtar..Och sen har ni väl inte missat  här på bloggen att jag Lööööve the sunny  California.....som avslutningen på hela ruliansen som finns i mina planer...så blir pricken på i en "ladda akku mamma semester" i höst om allt går enligt planerna...hoppas det inte tar alltför många veckor tills jag får knappra in lite koder och kunna ge ett glädje tjut att resan till USA är bokad;)))Som jag skrivit förut... vi skulle alla (både mammsar o pappsar) borde va värd en vecka varje år att få ladda vår EGEN akku(utan kidz) för att orka me denna jäktiga vardag!Sen finns de ju dom som absolut inte skulle kunna vara ifrån sina barn,man ,djur m.m....Men JAG kan o e alltid lika lycklig o glad för att min familj ger mig möjlighet till detta och vardagen känns absolut mycke roligare när man kommer hem efter att fått njuta av lite "Life in California;))Så nu e de verkligen från 0 till 100 på 1 sek ..gasen i botten;)))Tack o go natt:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar