tisdag 2 april 2013

Vår = grönt i alla nyanser!!!

Fotat i Laguna Beach 2012



Mina hårband!


Snygg design på flaskan,skall försöka få alla smaker till min samling;)


Åt mämma idag:)




Påskgräs
Påsgräs på bricka.


Nu börjar man verkligen se att de är vår i luften,har varit på jobb en vecka och nu då jag kom hem såg man ju hur snön smällt så otroligt mycket.Tittade just ut genom fönstret och såg bilen som putsar upp små stenarna från gården o tro
Min pelargon.


ttoarerna..nu e de verkligen vårkänslor.Jobbade påsken ..men då jag kom hem hade påskgräset växt och den härliga gröna färgen gjorde mig på så bra humör...tänk egentligen hur många fina nyanser det finns av grönt.I klädväg gillar jag inte grönt....men kläder i lime färgen klär jag mig gärna i.Tänk snart snart då trädena står i sin bästa skrud den härliga ljusgröna färgen då björklöven spruckit ut och den härliga doften av nyklippt grönt gräs.Oj va vi har en så otrolig fin tid framför oss,synd bara att den går så förbannat snabbt och att vinter aaaalltid känns så lång o trist( e ABSOLUT) ingen vinter människa!!Men som jag skrivit förut att nu har jag ett jobb med mycket ledigt och fast inkomst....så nu kan jag ta vara på de gröna och varma fast mitt i vintern genom att boka en resa;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar