torsdag 25 juli 2013

Fru fortuna,lycka,födelsedag,resa,nostalgi....

Tack till Tjäreborg för resechecken:))

En sjöman älskar havets våg;))



GT ..nostalgitripp...härligt:))


Namsi namsi;))
....allt och lite till ryms med på den här dagen(torsdag)!!Min sambo hade för nån vecka sedan fyllt i ett frågeformulär på datan..kanske mera på skoj....och vips för några dagar sedan ringde det en herreman och ville Gratulera...jag stod brevid och såg hur ett leende kom på min sambos läppar och anade att nu var det nån rolig nyhet....Han hade vunnit första pris en resecheck på 500e för Tjäreborg:)))))Jag som e lite skeptisk till alla tävlingar höll ju på o flyg i taket av lycka...kom ju helt till rätt family....nu har vi ju då innestående en slant som dras av nästa år vi åker nånstans;))))Inte illa alls...så kanske man rentav borde börja fylla i en massa formulär..heheh!!Ja o idag e de J´s födlare (o M hade födlare 14 juli)..vi firade ju int riktig traditionellt med släkt osv..utan jag tog kidzen till Hesburger på hamburgare och så köpte vi hem en Frödinge jorgubbstårta...som snart skall ätas;)Jag e ju ingen bulla mamma som orkar stå vid ugnen o baka  så detta passade mig/oss perfekt!!I kväll bär det iväg till La Swueda/Stockholm....så på kvällen firar vi lill killen ombord på Baltic Princess!!På lördag e det jag som får fira med mycket nostalgi ala GYLLENETIDER;))Sen på söndag kommer vi hem med M/s Grace...en sjöman älskar havetsvåg till och med på sin lediga vecka;))))Så får man åxå sin lediga vecka att gå:)Skall försöka få in nåt inlägg från min weekend i Stockholm.Njut nu alla så länge vädret e så här super skönt....snart får vi frysa arslet av oss;)
Grattiskram till mina kidz<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar