lördag 23 februari 2013

????

Var e ESC fiilisen????

Logo för eurovisionen..

Sånhärna listor finns det massor i mitt ESC arkiv:))(foto e mitt eget)

Hoppa in i eurovisionsvärlden!
Sitter här och funderar var fasen e min ESC fiilis(eurovision song contest)...alltså känns ju för fasen att den helt blåst bort :(( Men det har ju varit rätt så mycket nu från hösten ända tills nu..med  tex.. flytt och allt va det innebär,kidzen började på ett annat dagis,själv började jag nytt jobb....därför kankse jag inte riktigt har hunnit så vara med i ESC svängarna...som åren förut....känns jäääkligt synd för det e ju absolut ett av årets stora evenemang.Men fan den som ger sig....tar igen det på slutrakan...kommer  hitta mina favoriter,ha mina listor,ordna ett ESC party,vifta med finska flaggan och verkligen komma upp på eurovisionsvarv;)))Som jag säkert nämnt så kommer jag inte att åka och se Eurovisionen live till Malmö i år...men kommer nog att åka flera gånger än och se det live.Kan ni förstå jag såg först idag va Sverige har som tema..den glimmande stjärnan..till o med det har jag missat..fy på mig:(( Nå jag vet i alla fall vilket Finland bidrag är och det e ju redan bra...nu har dom valt rätt så många låtar redan runt om i europa...så SNART skall jag hoppa in i ESC världen på allvar.....vänta bara innan ESC finalen i maj så får ni absolut min top5 lista:))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar