torsdag 21 februari 2013

Glädjevrååål.....

Så här glad e jag idag!!
Färger jag aldrig blir trött på röd/blå/vit


California!

Countdown;)
som säkert hörs runt hela vårt jordklot....I´m going "home" i october:))Nu undrar ju många säkert vart fasen skall hon nu hem..hon bor ju i Åbo;))Många tror säkert det flippat..hehe!!Kanske de liite flippa för e ju så jävla lycklig....igår öppna jag datorn...klickade,fixade ,skrev,betalde,printade.....och NU e jag en lycklig ägare till flygbiljett tur/retur  Helsingfors-L.A-Helsingfors(med mellan landning/flygbyte i New York).Tänk hur enkelt nuförtiden...sitter hemma på soffan...dricker kaffe...kollar att de finns pengs på konto o vips så har du en resa...inte rusa runt till flera olika resebyråer,ringa runt o alltid få till svar..."ett ögonblick du e i kö" som kan ta upp till en timme:( Tacka vet jag den modärniserade världen.Nu e de ju många direkt funderar...sticker hon ensam igen....Svar:Jo hon sticker ensam igen ..utan man o kidz!!Men suprise....innan min tre härliga veckors resa är över så kommer en kär person att landa också på LAX...min kära sambo:))))Har ÄNTLIGEN fått han övertalad att komma med och se landet jag Älskar så förbannat mycket....han kommer att stanna 12dagar..och då fan skall vi ha gasen i botten...han skall få se så många härliga platser att han kommer och vara helt kollrig då vi kommer hem:))Om han nu hinner se så många platser...bäst trivs han så bra på beachen och kollar  på dom super snygga California babes som han alltid bara sett i tidningar och nu fan får se in real life...se men inte röra ...jag får ju mera tid att shoppa i lugn o ro!!!Skämt o sido....Nä tror /hoppas/vet att vi kommer att få en super härlig tid tillsammans där(kidzen blir ju hemma)...kommer att göra så gott att bara få vara på tumis göra de just vi vill...för har man små kidz med så e de nog så att största delen av resan går efter deras planer(äta,kissa ,bajsa,sova,leka...ja ni vet;)))Men som jag sagt tidigare dom skall absolut få komma till USA dom också...när har jag ännu inte bestämt.Vet int hur de blir med A om hon sku va sugen och komma me.Oj va det skall bli roligt och träffa mina vänner over there igen...och det bästa med att resa e ju den härliga väntan och planerande.Fast jag varit hur många gånger som helst till Californien....så e de alltid lika kul och planera och fundera va man vill göra och se...och dom härliga shoppingställena som jag får besöka igen ex Victoria Secret,Macys,Ross m.m...I can´t wait!!Sen kommer vi inte hem utan att fått se några NHL spel..de e ju på vår måste göra lista och denna gång vill jag till Las Vegas och Grand Canyon(har varit där förut ,men de e så länge sen så det har säkert ändrat mycket där.Före Usa så skall också små kidzen få ett äventyr,dom e inte alls bortglömda men till det återkommer jag senare !!Som sagt ALLA som inte orkar me allt USA tjafs ska ABSOLUT hålla sig borta från min blogg....för nu börjar äventyret;)))))USA USA USA!!!!

1 kommentar:

  1. du ha fått en blogg award av mig :) här hittar du den http://californiagurl.ratata.fi/blogg/article-50284-300612-blogg-award

    SvaraRadera