söndag 24 februari 2013

Sol ute sol inne...

Små pumpor o spindlar!

Rosa tårta!!

Vit tårta!!
Jordgubbar(kul att ha fast i stugan:))



Bakelser!!

Vitlökar!
Bakelse!
...sol i hjärta sol i sinne!!Ja en sådan dag har det varit idag:)Suttit och surfar runt på fb och folk har varit super aktiva med att ha en utflyktsdag idag...tror bestämt att korven tagit slut i affärerna så som det har grillats idag utomhus;))))Fina bilder som alla fotat....jag själv har haft en helt annan dag...slöat på soffan ,hört på musik och sen har jag virkat.Ni undrar säker vad gör kidzen då jag bara slöar och pysslar med mitt...men dom leker jäkligt bra tillsamman så jag behöver inte mycket aktivera dom två,så det är ju en fördel med två barn så tätt;)))Minns inte om jag tidigare skrivit om att en annan hobby  jag har(förutom mina tusen andra hobbyn) är VIRKA!!Älskar att virka bakelser,vitlökar,pumpor för halloween+spindlar,jordgubbar,tårtor...skall i något skede prova virka en tårta i tre våningar...kan va kul och ge bort som bröllops presant.Har lite i lager om nån vill köpa för en liten peng;))Man kan åxå kontakta mig på e-mejl om ni vill beställa(lisettelaitinen@yahoo.se)....kan virkas i alla möjliga färger..låt fantasin flöda!Roligt att ge åt barn till födelsedag presant då dom vill leka sina kaffe lekar...ända nackdelen e ju att dom inte kan tvättas för jag fyller dom med vadd.Jag blir själv ofta bjuden in till tjejens rum på "kaffe och tårta";)))Hon brukar duka kaffe bordet med tårta,bakelser och jordgubbar:))Så de e lite vad jag har att pysslat med idag.......sen håller jag på att planera en festklänning åt mig som jag skall börja sy snart (kan lägga in en bild sen då den är klar om den blir klar eller jag hastigt får rusa och köpa en ;)))Okey thatś all folks!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar