lördag 6 april 2013

ESC och USA....

En sådan vill jag ha;)

Converse ala USA...sådana ska me hem i bagaget;)
Lääängtar att få köra runt i Cali<3




Börjar känna av ESC febern;)))
....det kan man också koppla av med på en fredagkväll.Nu har jag kommit upp i varv med att gå igenom låtarna...nu e de tredje dagen jag lyssnar på dom och kan ni förstå.. jag börjar HITTA mina favoriter;)))Nu e då mitt mål att inom april försöka lyssna varje dag igenom låtarna...börja gallra ut en top 10 och i början på maj borde min top fem redan vara klar(men top fem listan blir officiell först dagen före ESC finalen;)Oj vad det skulle ha varit roligt att få åka och se det live hela ESC spektaklet...men på hösten då jag borde ha beställt biljetter så  visste jag bara att jag skulle på arbetsintervju....så jag riskerade inte då planera en ESC resa före jag visste hur det gick med jobbet....men nu skulle jag ha ledig vecka just då som festen går av stapeln i Malmö...nå maybe next year ;))Sen har jag ju inte på ettag gjort någo större hallåååå av USA;))Men nu ni som inte orkar läsa om USA, mina planer för min resa...så tackar jag för at ni orkade läsa om ESC...och ni som fortsätter läsa ...så nu kör vi:)Nu e de en såndär dag som jag läääängtar så förbannat mycket till Californien...palmerna,solen,värmen,köra på PCH1(pasific coast highway)shoppa,gå barfota på dom härliga beachena,träffa mina bekanta,se ishockey.....och så vaknar man upp från drömmen och tänker shit ännu e de ett tag tills jag sätter mina fötter på Amerikansk mark.Pennan glöder o jag antäcknar va jag skall se,va jag skall köpa..glömde ju förtusan förra gången att åka till IKEA..det skall jag göra denna gång(kanske de blir en kaffe o kanelbulle på Ikea i Cali;))..och på köpa listan så skall jag ABSOLUT ha med hem ett par Converse....suprise med USA tema;))Dreglar ju jätte mycket efter ONE pice i USA tema...kanske man hittar billigt där...kanske man köper åt hela familjen.Förr va det pop att man skulle ha samma "tuulipukun"...nu kanske vi redan e så modärna att vi har samma One pice:)))De sku va en syn för öga då jag släpar med min family till Skanssi i Åbo alla klädda i USA One pice;))))Nå by the way...fast jag e hur USA freak ...så tror jag att detta projekt glömmer jag..möjligtvis kan vi mysa hemma eller i stugan me våra dresser(som inte ännu e köpta:)Nu funderar ni ju säkert igen...hinner hon alls tänka på familjen eller e de bara ESC och USA som gäller.Svar...jepp jag HINNER tänka på familyn....om jag säger så här ..de e bra o ha vänner i många länder;)))Vi ska snart göra något roligt tillsammans heeeela familjen(tyvärr inte A hon har sin skola)...återkommer med det...snart;)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar