lördag 26 maj 2012

Dagen....

....som jag väntat på i ett år ..eurovision final,hoppas jag kan vara med o se finalen live nästa år!!!Håller på gå upp i högvarv..de skall bli så förbannat spännande ikväll;)Enligt min personliga åsikt så kan jag inte med säga vem som blir kvällens vinnare...där finns många starka bidrag som vill vara med och konkurera.Tror inte alls att Sverige är en klar segrare som det så spekulerats om..visst e låten bra,men jag själv börjar bli lite uttråkad av den då den spelas stup i kvarten över allt....nej jag håller mig ännu till  min favvo Island på plats 1...men sen kom de med två nya på min personliga top 5...och de va Estland o Turkiet som knep 3:e och 4:e plats och skuffade ner sverige till plats 5...Så min slutliga personliga top5 ser ut så här...1Island 2Ryssland 3Estland 4Turkiet 5Sverige......men som sagt vinnaren i kväll kan kankse vara Ryssland,Sverige eller Estland...eller helt nån som man absolut inte trodde på ....allt kan hända ikväll...fäääään va jag e skäääk;)))Må bästa låten vinna...esc hälsningar från "Lissunkisastudio"!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar