tisdag 15 maj 2012

Nu börjar de bli jännä.....

snart börjar hela eurovisions ruliansen:)))Tänk så har det gått ett år igen....på tisdag smäller de...gissa om jag vääääntar.Tycker allt gått så fort så jag har faktiskt inte hunnit med som jag i vanliga fall brukar göra..tycker att jag lite blivit på hälften med allt detta år.Nåja favoriten e ju klar..mina top 5 börjar bli klara så nog e jag väl ganska up to date!Semi 1 är ju på tisdag 22maj o semi2 är på torsdag 24maj....och så till dagen med D finalen är den 26 maj:)))Har ju lite planer och ha ESC party hemma....men men e ganska sugen på att sticka ut till skärin.....så vem vet om man sku prova fira eurovisionen där i år:)))Allt är ännu öppet......nå hur som helts nånstans där det finns tv måste esc festen vara....sen kommer nog stämningen automatiskt:))Nu börjar nedräkningen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar