lördag 16 november 2013

Hjärnan!!

<3
Dammtussarna försöker protestera:))
Resdjävulen;))
Stiger över huvudet!
Man brukar ju säga att..."det stigit åt huvudet"...men jag kan gott säga att åt mig har det "stigit ännu högre..nämligen över huvudet";))Nu undrar ni ju säker va som ha stigit över huvudet ...ja va tror ni...nå  att RESA såklart.Alltså sitter här och  kopplar av på soffan med datan i famnen och va fan gör jag ...jo kollar flygpriser till LA och va fan hittar jo flyg tur/retur LA... Norweiganair...555-580e och va fan gör jag....jo STÄNGER sidan;))Kände att de började bränna för mycket i fingerspetsarna och tangentborde började glöda...så det va som sagt bäst att stänga sluta drömma och hups komma ner till vardagen..tyvärr.Men va tror ni jag kommer och göra i moron ..jo samma process...öppna samma lockande sida ,kolla prisen,finns den kvar den billiga biljetten...lockas av frestelsen...men bestämma för att stänga sidan!!Jobbigt då resdjävulen sitter på ena axeln och viskar ...klart du ska beställa och på andra axeln sitter de nån förnuftig och säger... nu hejdar du dig!!Men ..LA för 555...kan ju int tro de e sant!!Pang!!!Nu sprack drömbubblan..hej vänner e tillbaka nere på jorden;))Jaha nu skall jag ta dammsugaren fram..suga upp dom små dammråttorna som finns i hörnen...fundera på va som man skulle fixa till mat..diska..byke väntar att bli tvättat...ja vardagens sysslor kallar.Men de e ju lördag så i kväll skall bastun värmas och sen avnjuta kvällen med lite vin;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar