onsdag 13 november 2013

Inte hänt på länge...

Idag till Helsingfors och digga till Scopions <3
Känner mig lika virrig som denna klocka;)
Mysig!
En annorlunda gran..gillar.Passande fast i stugan;)
...att jag på min lediga vecka vaknar 4.30 på moronen och e heeeelt pigg och utvilad(förbannade jetlag som int ger med sig).Nå va finns det att göra den tiden ..jo man kan ju blogga lite...och surffa på nätet för att suga i sig tips och ideer inför julpyntade;)Älskar att julpynta ..det är så myyysigt.Affärena e redan fulla med julsaker;)Ja en liten rapport om hur det känns att vara back in basic(vardagen)....trööögt.Har hunnit jobba en vecka och i och med att jag har dygnsrytmen åt re*en så var det rätt så jobbigt...var jävligt trött då som jag borde varit pigg och tvärtom....och som sagt ännu nu här hemma så e de ingen ordning på rytmen.När har JAG senast lagt mig 21.00..men igår raknade jag i sängen.Måste medge det är faktiskt konstigt då kroppen har en helt egen dygnsrytm.Men nu slutar jag klaga om det...för det e mitt eget val...när jag nu vill till USA så får jag också själv ta stöten o lida av jetlagen;)The time is running fast...nästa gång jag blir ledig så är det lilla jul..men det betyder också att vi igen är liiite närmare våren.Igår doftade jul här hemma...första pepparkaks baket på gång...och idag skulle kidzen dekorera pepparkakorna.Busy som jag är så skall jag igen ut och flyga och flänga...åker ikväll till Helsingfors på Scorpions konsert..jess!!Men lite för mycket e det nu efter resan...skulle igår haft scorpions konser i Tallin ..men tyvärr blev biljetten i lådan:((Orkade inte igen börja packa kassen och rusa iväg dit...tänk att jag åxå nångång får för mycket av det roliga;)))På Grace var jag och såg på Reckless Love(råkade va på jobb den veckan dom var där)..Dom var bra!!Kanske den här Duracell pupun jag borde byta batterin så att jag orkar ända till pensionsåldern skutta runt;))På lördag har vi lillajulsfest(ett lite mindre gäng från vår av jobb avdelning)...har inte ännu fixat nån me kidzen o M jobbar sent...så jag hinner kanske få en drink innan valomerkki;)Nå det blir billigt och mera pengar övers för resan:)Kidzen var åxå med och resa nu då jag var på jobb...dom bara ääälskar Grace  och dom fick till och med träffa farbror kapten..gissa om dom var lyckliga;))Jaha om man småningom skulle väcka små folke och föra dom till skolan/förskolan och se vad man själv hittar på...kanske rentav Ikea;))Jul jul strålande jul...hatar vintern ..men älskar alla härliga julpynt m.m!!Mys o njut kära vänner snart e julen här...kan nästan känna doften av glögg..kankse man måste avnjuta första glöggen på fredag;)))
That´s ME;)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar