måndag 23 juni 2014

Vem har sagt att....

Min härliga rosenbukett..tack familjen <3



Go´natt!!






SPA på Gracer..härligt,känsla av lyx ;)

det är trist att jobba en midsommar...ja inte jag i alla fall :) Min kära family hade bokat en dubbelkryssning med Viking Grace...de betydde att jag fick spendera min fritid med dom i två dagar ..roligt.Som sagt så mycket fritid blir det ju inte på min arbetsvecka ...har ju desto mera fritid då jag blir ledig(en vecka).Men lite hann vi umgås.På midsommardagen spendera vi ett par timmar uppe i SPA avdelningen (kan varmt rekomendera för dom som skall på kryssning,härlig utsikt,olika typer av bastun,isgrotta)alltså helt super härligt efter arbetsdagen att bara få sätta sig ner och bubbla...tror att detta var nog höjdpunkten för kidzen.Tror absolut dom kommer att prata om bubblande många månader framåt.Jag har alltid tyckt om att vistas på kryssningsfartyg och det verkar min familj också göra...så jag tror att höstens resa  kommer att passa oss super bra....tror en vecka ombord på Oasis kommer att kännas allför kort.Sen var ju denna midsommar kall och ruggig så vad var inte bättre än att få vara här ombord och njuta av go mat och en härlig skärgård som vi har....pricken på i var en härlig rosa rosenbukett av min kära familj,älskar rosor.Tack till er.Som sagt i morron blir jag ledig och då är det min tur att åka till stuga och fira försenad midsommar med nypotisar& sill och bastu och björkdoftPassar mig riktigt bra :)Livet ler ..kommer och somna med ett leende på läpparna och drömma!!Go natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar