onsdag 12 juni 2013

Efterlängtat paket:)

<3

Känns ibland så här då man packar till stugan;))




Bilden jag skickade till tävlingen och vann med!


Här är min vinst från Malmö:))Lycklig!
Skrev i ett tidigare inlägg att jag hade vunnit Svenska Yles Eurovisionstävling där man skulle skicka in hur man firade eurovisions kvällen....jag hade ju min egen "Lissun kisastudio" och var åxå pyntad för kvällen med tema "Krista o Ding dong team"+ att jag bakade den traditionella ESC tårtan som hade tema i år "bröllops tårta"...."Merry me":)))Fick en massa härliga saker från Malmö av yles team....cd skivor ,fakta om olika artister,pins,Esc scarf...m.m....man kan nästan säga det kom till rätt person...hehe...för så mycket älskar jag eurovision att alla dessa prylar betyder något enormt för mig!De om det....sommardagarna rusar (som alltid)tänk att redan om ca en vecka är midsommaren här och detta år går den i arbetets tecken.Men nu denna vecka skall jag ut till stugan och njuta och kanske jag möjligtvis  lite tjuvstartar och firar midsommaren redan nu med lite sill o ny potisar;))Det som är synd här i Finland är att sommare är alltför kort....man skall hinna med så mycke på en kort tid....därför tycker man att sommaren rusar iväg när man skall till plats plats A sen till plats B sen hastigt packa kassen och på jobb...hem från jobb packa upp kassen,fixa hemma,packa ner saker till stugan ,packa upp saker i stugan ..packa ner för hemfärd från stugan...och så snurrar sommaren på...så när hösten kommer så e man ganska nöjd att sätta sig i soffhörnet tända ett ljus och myyyysa;))Men nu skall jag inte tänka på hösten utan njuta av sommaren  för sommaren är ABSOLUT min bästa årstid...och ja får ju njuta av några extra sommarveckor i oktober då jag pyser till Cali;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar