tisdag 25 juni 2013

Gå över landgången....

Slurp..rekomenderar..en verklig sommar dryck!

Sol o vattenmelon = sommar(bilden googlad)


Ser bra ut;))
...är nog ett av det bästa momentet efter en tung arbets vecka;)Igår då man kom iland och möttes av en så otrolig härlig värmebölja så tänkte man thank´s god I´m one week off!!Hade min familj med på kryssning (första gången för dom på Grace) om de kom bara positiva komentarer av man o kidzen..Tack:))Jag trivs själv lika bra som i början och tycker ännu att den e helt super fin fast ögat vant sig.Sen till vädret som idag e helt i min smak:)))Är det sommar så skall det  också vara varmt och sol...så mera sånhäna värmebölje dagar.Idag skall vi ta vara på chansen då det verkligen är som en dag i södern så skall vi till Nådendal och sitta på nån ute terass och äta något gott...oj detta gillar jag.Tänk om vädret i december kunde vara så här då skulle man kunna sitta ute och äta middag på kvällen i enbart t-skjorta o shorts...drömmer som sagt att jag nångång kan bo utomlands och njuta av sånthär klimat året om!Denna vecka blir det antagligen att njuta av stugliv..me like....sitta vid stranden och höra vågornas brus.Ta sig en iskall Pople(likör)finns i olika smaker ...själv gillar jag bäst jordgubb eller blåbär!!Går åxå att laga goa shake´s med Pople eller fast prova hella på glassen..akta att inte kidzen inte i misstag äter den glassen där det är jordgubbs likör;)Nu alla ut och njuta av det super fina sommarvädret!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar