måndag 9 september 2013

Dags att lämna familjen...



..igen för en vecka..arbetet kallar och jag skall snart gå ombord på m/s Viking Grace min arbetsplats och mitt andra hem för en vecka.Alltid lite trögt att packa kassen ...tycker alltid det finns så mycke man skulle ha att göra hemma just den dagen man skall på jobb...och just då skulle man ju bara villa mysa i vårt mysiga hem!Men sen efter ett par dar då man kommit upp i högvarv på jobbet så går veckan som en dans och hups så e jag på väg hem och få njuta av en veckas ledighet igen..inte illa!Sen har jag ju min semester kvar som närmar sig med snabba steg..då skall jag verkligen njuuuta för heeela pengen;)Nu denna vecka måste jag försöka pricka in nästa ledighet,såg förra gången då jag var på jobb att listan hängde på väggen där man  fick fylla i nästa semester..inte alls illa;)Som företagare så visste man ju knappast vad semester betydde...nu har man förutom varannan vecka ledig semestrar på det ännu..not bad at all:)Nu smids planer....min sambo kom med ett helt super reseförslag...och så länge det gäller USA så tackar denna tjej INTE nej....skall skriva mera om den resan sen om det blir av...nu e det ännu i drömstadiet...ÄLSKAR att dagdrömma..men brukar ha tendens och förverkliga mina drömmar så gott de går;))Har en annan trevlig resa inbokad i oktober som jag skall hinna med innan min jenkki resa.....skall  till Högsåra på "frissa klassträff"..hoppas så många som möjligt kan komma med..Tack T för att du fick ihop en träff;))Me detta gäng kan det ju int annat än bli jäkligt roligt!De va de nu e de dags och packa arbetskassen,säga hej då till familyn och säga hej då till mina bloggläsare....ni kan ju alltid prova med att dagdrömma  ibland det e  ganska så kul och vem vet då endera dag drömmen kanske slår in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar