söndag 22 september 2013

Övergång från söndag till måndag...






...för många e måndagen den tyngsta dagen ..men jag har ingen skillnad.Det betyder ..ju snabbare måndagen kommer desto närmare är jag min resa.Inte så mycket nytt under denna veckans rese förberedande....annat än att jag fått glada nyheter från Cali...en min bekant som jag träffade i fjol när jag var och såg på Ducks ishockeyspel skrev att hon kunde fixa mig o sambon gratis in till Disneyland för hon har börjat jobba där(Hi to E:)))Sen en annan sk ny bekant som jag fått kontakt med via Anaheim Ducks sidor,inte träffat förut( Hi to S).. hon skulle samla ihop lite hennes bekanta och så skulle vi kanske åka ner till nån beach och grilla.... roligt att träffa nya vänner!!Sen väntar jag jätte mycket att få träffa en bekant som jag träffade förra gången då jag var där (en svenska som jobbade på Macys)Hej P ifall du läser detta inlägg:))Hon lovade komma med mig och se en Ducks match...och förstås lääängtar jag och träffa min sk "familj" over there J,S och J!Ikväll skall vi ansöka åt min sambo elektroniskt visa via ESTA(obligatoriskt)..kostar 14e och giltigt i två år...mitt går ut i februari så snart måste jag söka nytt,likaså blir mitt pass gammalt på våren..så det måste åxå förnyas.Så denna söndag har varit super skön!!Inga obligatoriska måsten på listan.
Resan närmar sig;))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar