måndag 16 september 2013

I väntans tider..nu vecka 38!

Forex!!

Snaaaart;)))

Muminmuggar(bilden googlad)

Nami!!

"Aikuisten sauna dricka";))
Nu behöver ni varken bli nyfikna eller oroliga..jag e absolut inte gravid i vecka 38;))Nu kanske ni då funderar va fan menar hon med ...I väntans tider...jo saken e den att nu börjar det på riktigt bli countdown för min drömresa,det är 1 månad kvar tills flyget lyfter mig från finsk mark och tar mig till USA...kan redan känna fiilisen då jag stiger på amerikansk mark...alltid så förbannat härligt.Tänker inte påminna er varje dag om nedräkningen ..men kommer för varje vecka(tills avresan den14 okt)att ha inlägg om hur min väntan  ser ut inför dagen med D.Den som tycker att det blir för mycket av Usa..så e det som sagt bara att låta bli att besöka bloggen och varför jag nu som sagt så mycket skriver om USA är ju att jag är ju en sån big fan of the country och denna blogg är  för mig som en dagbok som jag ibland kan öppna och se hur mina resor varit....och varför jag vill dela med mig min sk dagbok åt alla är att jag vill dela med mig av mina resor för dom som kankse är intresserade att resa men som inte av någon orsak kan uppfylla sina drömmar..då e de bara att besöka bloggen och läsa om mina äventyr.Sen e ju en annan sak ...att konstigt nog så faschinerar USA ändå ganska många...och för dom e de ju roligt att få följa med vad jag har att skriva om då jag e där in real life.Ja lite om hur jag just nu känner mig inför resan...för de första så börjar jag på allvar läääängta..tycker ju jätte mycket om att planera inför mina resor ..men nu tycker jag att jag e färdig med planerande  och skulle gärna villa vara där NU!!!Har lite funderat vad jag jag har på min must lista...och då e de ju typ shoppa på Macys,Viktoria Secret,Ross...sen har jag ju fundera att jag kommer ju verkligen och behöva ha ett extra bagage hem(får tyvärr ha bara ett)men har bestämt ..kosta va det kosta vill med då jag äntligen slipper dit så har jag massor jag vill ha med mig hem och kommer att köpa ett bagage och betala extra för det för att få det hem till Finland..punkt o slut;))Sen har jag färdigt bokat biljetter till NHL ishockeyspel...skall och kolla Anaheim Ducks med Teemu,Saku o dom andra:))Fick tyvärr inte flygbiljetten ändrad annars skulle jag åkt tidigare för att se Bon Jovi i Los Angeles..men det blir tyvärr inte av:(((Sen har jag lista på vad jag vill visa åt min sambo då det är hans första Usa resa....sen skall jag ju ha en massa prylar med mig åt my friends over there...bagaget fullt med Marabou,Fazer,Muminmuggar,lakrits...m.m..dom älskar vårt godis;)Skall växla lite dollar på Forex...bra med lite kontanter fast jag mest brukar använda kort.Ja det e en hel del planeras,fixas inför resan..men de e ju det som e pricken på i ;))Nu e det väl dags o säga go natt så jag orkar med slutspurten i moron..nämligen sista dagen på jobb!I moron kväll blir det mys i soffan,bastu och "aikuisten bastudricka";)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar