tisdag 29 april 2014

Funderar,skissar&planerar!!

Esc dressen är under planering;)

Wild and Crazy...that´s me!!!

Tack family...bra och ha då man bloggar ;)

Nytt för mig i år..eurovisionsdagbok!
LED slingan kommer lysa blå på semifinal 2
Idag hade jag på programmet att hitta tyg och rekvisita till min utstyrsel som jag kommer ha på mig på semifinal 2....för visst vill man ju till 100% hylla sitt eget land och heja dom ända fram till finalen(fast som sagt Finland hör inte till mina favoriter)Kommer antagligen och ha samma klädsel sen på den stora finalen oberoende om Finland e med där eller inte.....det e ju fest det skall glittra och glimma...och som de står på min blåa nagellacks flaska ..."wild and crazy" de e just de vad jag är och det är därför jag e så förbannat lycklig !!!Ja som ni ser så blir de mycket paljetter,färgskalan blir blå/vit (varför månne ;) nagellack i blått....och pricken på i..... jag skall försöka fixa någon  frisyr åt mig själv som kommer att vara pyntad med BLÅ ledljusslinga med batteri ,köpte den i höstas då julpynten kom till salu;)Kvällsprogrammet är nu genomgång av esc låtarna,anteckningar med plus och minus  så jag vet vilka e topp och vilka e flopp!!Nytt för i år är att jag skall skriva ESC dagbok,borde ha gjort det alla gånger jag varit och sett esc live...nå bättre sent än aldrig.Familjen hade säkert lite baktanke då jag fick trådlösa hörlurar till julklapp så jag kan sitta och lyssna i lugn o ro  på mina låtar och dom slipper att höra låtarna fleeera gånger per dag...tack familjen;)Jag måste nog höja hatten att dom verkligen orkar  med en sådan eurovisions galning som jag här hemma...nå det lugnar lite ner sig efter jag kommer hem...men bara lite...för sen börjar följande planeras..ESC kryssning i september och ESC 30 års gala i Helsingfors i november.Många funderar om jag alls hinner med familjeliv...man hinner med myki om man planerar rätt och njuter av allt vad livet bjuder på.Vi har sommar imot och då skall vi hela happy family njuta av varenda minut ute på stugan...men inte slipper dom esc låtarna där heller ..nog brukar jag spela dom på stugan åxå..heheh!Let´s the journey begin!Kramiz Lissunkisastudio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar