torsdag 17 april 2014

M-Ä-H--H =

LOL:))))))
Happy easter,Glad påsk,Hyvää pääsiäistä:))





Så kan de gå om man har brått!!




Grattis P !!


...... memma ,ägg ,häxor och harar!!!Ja det är påsk veckoslutet vi nu skall njuta av...hoppas ni alla har möjlighet och "shift down" det moderna ordet av  typ varva ner eller något i den stilen.Vi shiftar down från stads livet till skärgårds miljö och skall bara lata.Vi kommer att styra kosan mot Rosala ....och hörde nyss att det blir bastu ikväll......ni kan gissa vem som längtar till den varma härliga bastu;)Oj va jag skall basta...P brukar säga : ved finns de så du får fast basta en vecka:))Jo de skulle jag galant kunna tänka mig och sen blir det och ta sig ett dopp eller två och så blir det och ta sig en bärs eller två;)Sen får vi ju se vad jubilaren bjuder på ..P fyller 60 år...så kanske det dyker upp något gott röd vin på bordet;)Ägg ska vi måla och äta,häxor skall vi hinna vara (fast det e man ju alltid lite nu och då under årets lopp;)))Nä nu skoja jag jag e ju så otroligt snäll och tyst här hemma;))Nä alla har vi rätt och vara lite häxor ibland....alla har vi ibland  dåliga dagar och då måst man få häxa till sig lite.Sen hoppas ju kidzen att dom får en skymt av påskharen som kommer med choko äggen....men den haren brukar va jäkligt snabb så dom ha alltid missat den;)Memma blir det väl att äta (lite)...förr åt jag int alls memma men nu har jag blivit vuxen och vågar smaka;)Ja och sen skall vi ju åxå ta med vår  katt som skall sitta på kvasten de hör ju påsken till...Majsa slipper med till Rosala och njuta av att springa ute.Ja sen är det väl att lasta allt in i bilen och färdig för take off.....Rosala here we come!!Alla bloggläsare .."shift down",njut,lata er,ät,drick,mys och ha en riktigt GLAD PÅSK!!!


1 kommentar: