onsdag 30 april 2014

Glada vappen!!


Vill önska er alla läsare en riktigt Glad vappen med mycket eller lite "sprattelvatten":) Här nöjer jag och min family oss med Coca cola&chips...och förståss EUROVISIONS låtar(har trådlösa lurarna på;) Skonar familjen att dom får va i lugn o ro ..det e ju för tusan vappen!!Favoriterna rör på sig....just nu ligger nog Ryssland på en mycket stark 1:a plats...och inpå smyger Slovenien o Sverige...men med i kampen om top fem är nog ännu England,Israel o Polen.Det skall bli spännande och se hur min slutliga  top5 lista kommer att se ut.Konstigt nog när man lyssnar så här mycket på låtarna som jag gör...så märker man mer och mer vilka låtar börjar kännas bra...men för övrigt har detta år ganska dåliga låtar så där överlag....men inte gör det mig deppad för det....njuter likväl av hela den här eurovisions ruliansen.Ny dag i moron och ny genomgång av låtarna....Kram Lissunkisastudio/Lets the journey begin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar