tisdag 1 april 2014

Böcker!!

Tror jag börjar med detta enkla vikande;)

Härliga årstider framför:)


Längtar till stugan och brasans härliga sken.


En enkel variant ;)






Jag tycker om att läsa böcker...men tyvärr så länge de finns små kidz i huset så har det blivit lite dåligt med detta bokläsande.För om jag läser en bra bok så vill jag ha lugn och ro så jag kan konsentrera mig till max och inget typ...."mamma kom o tåååårkaa,mamma jag e huuuungrig,mamma kom nuuuu och se va jag byggt" m.m  Jag har lite surffat runt på google och råkade in på boksidor och hittade ganska roliga bilder vad man kan göra med böcker annat än läsa....tänkte faktiskt att jag skulle prova någon av dessa pyssel.Köpa nån billig bok från loppis och sen börja öva:)Men det får nog kanske bli till hösten ...för nu till våren, sommaren tänkte jag  börja läsa igen....de e ju så härligt att i stugan nere vid  stranden en häääärlig solig dag läsa en bra thriller eller på kvällen framför takkan sitta och njuta av elden som sprakar och en spännande bok.Oj vilka härliga tider som är på kommande!Tipitii tipitipitipitii ...kevät on ..vallaton...tipitii tipitipitipii .."( 1962 sjöng Marion Rung den i eurovision!

1 kommentar: