tisdag 5 juli 2016

Titta vilken fest jag ordnade.

Hello gott folk...som ni säkert anat så har jag haft arbetsvecka och nätet funkkat lika med noll.Dålig kontakt så jag inte kommit åt att få skriva blogg.Det är ju en av mina många hobbyn att få sitta ner och skriva..gillar det jätte mycket.
Men nu har jag bara kommit så långt att jag fått datan öppnad och sen stop..ingen nätkontakt.Tur att det i alla fall fungerar här hemma.

Kom hem igår och vilken dag var det....jo 4:e juli (Usas nationaldag) och hade bestämt mig att den dagen skall Absolut firas hos oss.Så det var  att åka via affären för att köpa ingredienser till det jag behövde och tadaa det blev äkta hemlagade super goa hamburgare,pommfritt och Coca cola till fest middag i äkta amerikans stil.
Dukat med muggar,tallrikar och servetter hämtade från Usa.

Oj va vi gottade oss men efter det kände jag mig som en uttöjd ballong ...puh vad jag var stinn och trött.
Resten av gänget for småningom och sova och jag tänkte okej jag bloggar i lugn och ro.Men det blev inget  inget av det ...utan det slutade så att jag somnade gott på soffan och vaknade till kl tre på natten...smög mig till sängen och somnade om och sov hur gott som helst resten av natten.

                   ******Happy 4th of july to all of my Usa friends*****
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar