onsdag 20 juli 2016

Från arbetskass till stugkass

Jeee vädret är på min sida denna ledighet...så nu bestämde vi att det får bli stugan för några dagar.
Lite trögt känns detta packande i och med att jag just kom hem från jobb och hunnit packa upp arbetsväskan så är det dags att packa stugkassarna...puh säger jag.
Men nog är det skönt i morgon då jag vaknar och få gå ner till stranden och lägga mig lat på solstolen och inte göra något annat än läsa nån bra bok.

Kidzen väntar att få gå ut i skogen och plocka blåbär och meta....bra för dom att göra annat än bara sittä och spela!!Sen har dom sin trampolin som dom älskar att studsa i.
Mikko håller på med att bygga en liten vedbod så han kommer att syssla med det.

Nu är det dags att packa skaern ai bilen och styra kosan mot båten ,sen köra med den till stugan ,sen bära upp allt till stugan och sen se om vi frår i oss kvällsbiten och somna gott ute i skärin!!

Som ni ser på fotona så skall vi ut till skärin och äta och dricka ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar