fredag 22 juli 2016

Just så här skall det vara

Efter allt slit och släp med kassar så måste jag nog säga....fy fan va det är skönt att få bada bastu i en äkta vedbastu vid stranden och ta sig ett dopp i havet....tills jag såg vattenormen simma vid stranden så tyckte jag att nu var det färdigt simmat för mig.En fördel med att simma i pooler...där finns inga äckliga ormar som simmar omkring!!
Nå vi skall se kanske jag känner mig tuffare idag och vågar göra ett nytt försök.
Solen lyste med sin frånvaro igår men jag la mig ner i solstolen med min bok och kom några kapitel framåt...just så här 
skall det vara...lata dagar vid stranden.  


Sen har vi fått en ny "kapten " i familjen .Förra gången vi var till Tunhamn så tog vi hem min lilla 4 hästars motor och nu tog vi motorn och lillsnurrebåten till Bergön och ni kan gissa en som knappt hinner och äta.Först var det moffa som fick äran att åka....sen for jag med ut en sväng och vi åkte till våra vänner och sa hej som har stuga på samma holm så vi har...så gissa om vår lill kapten var nöjd och glad efter att fått köra runt i sin lilla snurre båt.Det skall börjas i tid....vem vet vilka kryssningsfartyg han kör runt ännu i framtiden:)
 Nej tror inte han kommer bli kapten...han älskar att spexa så otroligt så kanske han blir en stand up komiker.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar