torsdag 20 december 2012

Ändast tomten och jag e vaken..

Den skall bli vit..bild kommer senare;))

Från röd till vit luva med lite filttyg;))Bild kommer senare vad det blev med tomtemössorna;))
om natten;))Oj va jag har vakat om nätterna och mysat med ljus,ljulsånger,lugnet och tystnaden!Jag har nu i december som sagt varit 4 veckor ledig(semester).Jag har inte på 14 år haft en 4 veckor semester(högst en eller två veckor har de blivit om ens de:(Alltså de här e ju så förbannat skönt...nu börjar man ju verkligen känna sig utvilad...och så har jag ju haft tid o va med familjen ,pynta ,pyssla och åxå bara lata!!!För fast jag far runt som en duracell pupu så jan jag åxå helt kasta mig på en soffa som en rag doll katt och bara vara som en trasdocka...int lyfta ens ett finger;))Hääärlisch,fantastico...börjar ju för tusan komma in i en normal människas dagsrytm...företagar rytmen =aldrig ledig!!!Tack som sagt för 14 år som företagare(slutade för ett år sen) nu e de provat..never again;)Har hela tiden små projekt på gång här hemma..nu har jag "pimp my julsaker" ...och mysigt blir det bara tusan.Sen håller jag på att virka..ska försöka få in lite bilder  nåttag på va jag virkar..kanske rentav nån e intresserad att köpa för en liten slant(återkommer till de senare;)Detta e första gången på länge som jag verkligen njuter av att julen kommer och verkligen riktigt väntar på julafton:)Månne man borde börja ta semester alltid i december ..bara njuta o vänta på julen i lugn o ro:))Hoppas ni som stressar inför julen åxå varvar ner om int förr så på julafton och bara njuter av allt va julen har att bjuda...kramar från en utvilad tomtenisse:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar