måndag 3 december 2012

Jag väntar....

Röld/Vit

M njuter av egen tid då jag e på jobb...ingen som gnäller o surrar me dammsugarn;))))
Min nya arbetsplats;)


Kidzen går på övervarv då jag e borta en vecka:)))
....nej inte barn;)))Ett nytt blad i min bok har vänts och nya utmaningar blir det ....livet blir röd/vitt.Ni undrar ju säkert va det nu kan betyda.....Jo har fått jobb på Viking Lines  M/s Grace.....känns som om jag vunnit högsta vinsten på Lotto...de e ju inte så självklart i den här åldern(fast  jag ju inter e gammal  bara +25;))) att man bryter upp från något och plötsligt får ett nytt jobb..och till på det ordinarie:)))Efter min tid som egen företagare ..så har jag turat ett år på Silja Europa(tack till er alla där för en trevlig tid)...Med fast jobb kan jag helt annorlunda planera mitt liv då jag vet vilka veckor jag e ledig o vilka jag jobbar....det e ju super lyx för mig med varannan vecka ledig   o fast inkomst...tänk som företagare hade jag ju varken fast inkomst eller semester:((Nu vill jag ut och resa som ni säkert kunde gissa....vart kan ni ju säkert åxå gissa;)))kan de va USA;))Sen har jag önska rätt länge att åka med hela familyn till Disneyland..eller kanske Eurodisney räcker så länge kidzen e små....och liten romantisk resa med min sambo  vore int så dåligt...och sen skulle de ju va super kul o åka med min äldsta dotter till New York;))))Ni undrar säkert om jag tror jag blir miljonär nu då jag fått fast jobb...heheh...de blir jag ju int...men i alla fall lite rikare än småföratagare i finland och jobbar hälften mindre...inte illa;))))För tillfället är jag på resa..är på säkerhetskurs i Mariehamn o nu ligger jag på hotellrummet o bloggar:))En stor kram till M som stöttat mig o puschat mig till nya utmaningar och ställer upp till 100% med ansvaret då jag jobbar.Har lovat familyn att dom får komma  på kryssning fast en heeeel vecka;))))Hoppas jag kommer att se massor med bekanta som kommer på kryssning ...Welcome onboard!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar