lördag 22 december 2012

Före och efter!!

Före....


....efter...här e MINA "tomtenissar"
Före....
..efter......bocken blev vit/silver:)
Nu e då mina projekt klara och dom blev just så som jag ville ha dom:))Visst e de så jätte mysigt att sitta o pyssla o fixa...o tänk hur billigt det blir;)))Bocken hittade jag på kirppis för 5e....o mina små luvor har jag haft länge redan i min samling ...som nu då fick lite ansikts lyft och passar perfekt in i min vita jul!Vitt har nu riktigt slagit igenom som inrednings färg,visst har ju vitt alltid varit bas färg men nu har ju de blivit så pop eller e de bara så att det känns så nu då en stor del av mina bekanta också har vit som inredningsfärg.Ibland funderar jag hur länge man orkar se på de här vita ..men sen kan man ju med olika färger göra spännande kontraster.Måste säker nästa gång då jag far till Usa ta me en kontainer...för där finns de super fina romantiska inredningsprylar m.m;))Frågar alltid lite nu och då av min sambo om det börjar bli alltför "dockhus fiilis "i vårt hem...men han e nöjd han bara.Nu önskar jag av julgubben ett super fint skrivbord som skulle passa perfekt  i vårt sovrum;)På tal om dockhus så har jag sparat mitt Lunby dockhus sen jag var liten..och nästa projekt e att "Pimp my dockhus"..så det projektet kommer jag lite nu o då uppdatera;))Lite information om eurovision så här i juletid...dom har ju valt dom finska finalisterna som skall vara med i UMK...men e rätt besviken på hela det konseptet...så nu e de istället julsånger för hela slanten och mina två stor favoriter varje jul är:Merry christmas everyone med Shakin´Stevens och Do they know it´s christmas med Band Aid:))Kan ni förstå...2 nätter kvar;))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar