onsdag 5 december 2012

Ett steg närmare....

Kanske detta e jag efter första arbetspasset;)

Skååål säger Santa Claus!

Skååål..I´m so happy:))
....arbetsdagen:)))Ni kan inte gissa hur  jag verkligen lääängtar på jobb:))Säkert åxå många andra som lääängtar att få komma på kryssning...som sagt ni e hjärtligt välkomna heeeela bunten;)))Lovar att ta väl hand om er...with a BIG smile!!Har nu genomgott en hel del säkerhetskurser...allt från att hoppa från 5m,testat på att bli uppvinchad i "helikopter",klättrat i repstegar,rädda kurskompisar i livflottar,åkt ner i en sk "strumpa" 12m,skjutit nödraketer,rstahjälpkurs och mycket mera intressant....lovar att jag känner mig som en äkta scout...ALLTID REDO att ta hand om er;))Om allt går enligt planer....så kommer jag att ta mina allra första steg ombord den 2:a januari......sen har ni ännu lite tid att fixa me aftonklännigar,högklackat,bling bling,frack,lackskor,kanske ett varv till frisören.....o SEN......e de bara för er att boka resa o ta dom första stegen ombord på båten o känna Grace fiilisen;)))Låter väl bra;))Tror nog att vi alla e liiite nyfikna...detta har vi nog alla länge väntat på att få en ny båt hit.Idag kom de post.... en hel del ritningar och material o info om båten.....visst e hon sååå otroligt Grace..havets skönhet!!Som sagt....i alla fall EN gång måst ni komma o kryssa...men blir ju förståss skitglad om ni e nöjda o kommer flera gånger;))))PS...ni skall inte tro jag slutat med min hobby..... har inte hunnit så mycke skriva om den ....but I still lööööve EUROVISION..snart börjar det på allvar;))Skål för mig tammifan;))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar