måndag 10 december 2012

Jag vill vinna....

....ett presantkort!!Nu mina vänner så säger jag bara RÖSTA...I know what friend´s are for;))Skickade en bild in till Jukkatalo tävlingen(pepparkakshuset som påminner om ett mysigt och fint Jukkatalo:)Nu skall ni till den 19.12 rösta så kanske man stolt får hem ett presantkort till S-market...allt hemåt så här i juletid...man kanske skulle få sig en lite större skinka på bordet;))))Alltså jag säger då det...de e sååå roligt nu då jag har mera tid i mitt liv och verkligen kan njuta och kan hitta alla möjliga kuligheter på datan...från roliga tävlingar ,pysselsidor,härliga bloggar jag läser...o förståss mina HÄRLIGA vänner på FB o in real life:)Kan inte säga att JAG får tiden lång.Nu har jag sk semester och verkligen tid o sitta o kolla hur röstande framskrider...så som sagt in o klicka klicka klicka:))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar