torsdag 9 januari 2014

Ett annorlunda foto av mina kidz!

Mina kära barn....A,M,J  <3

Lyckoängel 2012 Disneyland!


Lyckofe´ Disneyland 2013!
Jag vet inte varför men har ingen lust att lägga in en massa bilder av mina barn..varken här på bloggen eller på fb.Min äldsta tjej e ju redan så stor att hon ju själv är på fb och bestämmer själv vilka foton hon laddar dit ...men dom yngre har jag hållit utanför denna fb och blogg världen.Ja det bara inte känns rätt att visa en massa privata foton av dom....förståss nuförtiden tas det ju en massa foton hit och dit och så kanske det finns nån som lägger foto på sin egen sida och sen taggar o.s.v Har ju en massa härliga bilder av dom och barn i synnerhet blir ju naturliga på foton...men kanske det kommer en dag jag e redo att dela med mig foton av mina härliga kidz.Detta annorlunda foto av mina barn älskar jag...jag älskar så mycket Willows trä figurer dom är så superfina och så personliga(ni skall gå in på google och kolla hur många fina varianter det finns av dom).Den stora med rosen i handen är egentligen min äldsta flickas och hon fick den av sin mommo då hon blev konfirmerad(av någon anledning e den ännu kvar hos oss fast hon flyttat;))Så vill ju absolut ha den framme ...flickan och pojken fick mina yngre kidz till sin födelsedag och de bara stråålar kärlek om dom där figurena.Dessa Willows träfigurer skulle jag gärna villa ha lite till av ...som sagt dom e så fina och så e dom så personliga ...hittar alltid nån figur som passar till ett visst tillfälle.I oktober då jag var i Cali hade jag redan några i handen men vet inte varför jag ändå ställde dom snällt tibax på hyllan...nå dom står nog säkert där och väntar på mig tills jag åker dit igen:)Sen finns dom ju som sagt att köpa här med...så några såna vill jag ha fler i min samling.Va säger ni andra visst e dom ju härliga....och färgerna e ju så fina ...ger ett lugn o harmoni att titta på dom.Ja som sagt jag har mina små samlingsprojekt....samlar ju åxå på allt vad som har att göra med Abba,har en stor ESC samling och nu har jag börjat samla små söta Mimmi porslins änglar,feer m.m från Disneyland...köper alltid EN ny varje gång jag besöker Disneyland(de e relativt nytt samling projekt ,har ännu bara två..men lovar det blir fler;)))Skriv gärna ner några rader om ni har något speciellt ni samlar på ..kan va kul och höra vad olika saker folk vill samla på:))De va de ..tack och  go natt säger nattugglan som hittar lite tidigare i säng idag:))


1 kommentar: