onsdag 22 januari 2014

Prinsessa för en dag....

Prinsessor får åxå busa;))
Nati kram!
ja tänk det ska jag vara..tro det eller ej:))Nu undrar ni säkert vart ska jag nu  igen då...men jag skall ingenstans,skall bara vara hemma.Men så undrar ni ju säkert att va fasen yrar jag nu med igen då.Det är nämligen så att det skall bli party för heeela slanten på lördag och inget vilket party som helst utan kidz party x2.Jag frågade min flicka om jag skall vara prinsessa och då ropa hon JOOOOOO;)Men kankse jag hellre klär ut mig till Monster high(tema som vi skall ha på partyt)....kankse det passar mera min stil..hehe..(the Monster mom;))) Killen har tema LEGO!Älskar att fixa partyn,får aldrig nog...skulle trivas som festfixare till yrke.Man får ju verkligen säga bättre sent än aldrig;)Våra kidz fyller på sommaren just i semester tider så det har aldrig direkt firats någon födlare på sommaren med kompisar....lovar alltid att det blir till hösten och nu e vi då redan i januari...ou djiiisus hur tiden rusar!!Men denna månad är egentligen bra att fixa party, julen o ny året över och sportlovet först i nästa månad så januari är en lite såndär "no häppening" månad...så nu fasen lägger den här familyn det till och hända.M har sitt party först och hon har bjudit lite tjejkompisar och J han sa direkt att han är sen Dj och spelar " Robin" skivan så flickorna får dansa:)))Sen när kalas nr1 är slut så har jag halv timmes deadline att byta rekvisita på födlarbordet får att börja med party nr2... J sa att han o hans kompisar sen skulle leka massor med olika lekar och så började det komma förslag....vi är säkert redan uppe i tio olika lekar;)))Får se om vi måste förlänga festen;)Ja och när det nu sen på lördag är fullt med födlar partyn så kanske jag firar färdigt min födlare med på småtimmarna(fyller i april) så har man allt firat sen...man kan nästan börja prata om " all inclusive födlare ..allt på samma dag":)))Nu får det va färdigt planerat för idag ...festfixaren fortsätter planerande i morron...Go natt!!

1 kommentar: