onsdag 22 januari 2014

Lyckoburken klar:)

Så hittade jag då en passlig burk på IKEA+ på deras pappers avdelning hittade jag och det rosa bandet och lapparna,texten fixade jag själv hemma på datan.Får se hur länge det räcker innan burken e full.Tog mellanstorlek på burken så får se om jag hamnar och köpa en burk till;))Har på känn att det kommer att bli en hel del lappar.Kommer väl lite nu som då om det hänt något riktigt super roligt berätta vad jag skrivit ...annars blir det först i slutet av året som jag går igenom lapparna och kan ju då skriva en top 10 el 20 lista så får ni veta vilka olika roliga saker jag varit med om 2014;) Som sagt bloggvänner/vänner nu och skaffa en burk och så kommer  ni med i burkleken
...det är hälsosamt att leka är man sen ung eller gammal;)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Gun...de e tur att det finns leksaker för alla åldrar;))

      Radera
  2. Härlig ide <3 // Mira

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det ..häng med Mira i burkleken:)

      Radera