måndag 13 januari 2014

Solen skiner och "körsbärsträdet blommar" (lyser)

Min arbetsplats 1 år idag ..Grattis Viking grace!

Körsbärsträdet blommar och lyser:)


Ja vad kan jag annat säga att jag HATAR den här kylan som nu kom:( Det är absolut ingenting för mig.Fast det är hur ljust och fint när det är snö så skulle jag kunna krypa i ide den här vintertiden.Men som sagt vi är alla olika och jag är förståss glad för dom som verkligen älskar vintern att dom också får njuta...för alla kan ju inte trivas med sol och värme och sommar året runt.Köpte på julrean en mysig lampa ett sk "körsbärsträd"....så jag tänder hellre den lampan och hoppar upp i soffhörnet och myser medan alla vinterälskare står där ute i -12 grader.Inget för mig!!I kväll blir det åter en veckas jobb och som sagt fördelen med att jobba på sjön är:Jag behöver inte ut och frysa,skrapa/putsa bilen,sitta i bilköer m.m. ...alltså den stora lyxen ingen sk arbetsväg;)Sen ett stort grattis till min arbetsplats Viking Grace 1 år....som idag firas med en extra champange kryssning:)
Mitt mysiga körsbärsträd.



1 kommentar:

  1. Brrrr, -15 här. Fint körsbärsträd, såg ett tjusigt träd med höstlöv och belysning, tror nog att det i något skede hittar hem till mig :)

    SvaraRadera