lördag 18 januari 2014

Första lappen till min lyckoburk!!!




Skrev ju i ett tidigare inlägg om att fixa en burk och alltid då det hänt nåt roligt skriver man en lapp och lägger den i burken.Då detta år 2014 är slut så öppnar du burken och går igenom alla lappar och ser hur mycket roligt som har förgyllt din vardag.Som sagt första lappen e skriven men har inte ännu fixat min burk(ska fixa det då jag blir ledig från jobb)Ni vill väl säkert veta vad det står på lappen jo.....Nostalgikväll med Micke Syd(Gyllenetider) och Tommy Ekman (Freestyle).Alltså då jag kommer på jobb så läser jag på programbladet om att killarna uppträder i Vouge och jag kunde ju inte annat än att gå och höra på dom!Alltså vilket gig....tiden for med fart till 80 talet, jag blev varm inombords då de började dunka Gyllenetider låtar varvat med Freestyle låtar i en timme.Alltså dom sjöng så superbra tillsammans.Skulle jag vinna på Lotto så skulle jag direkt ordna ett party med 80 tals tema och dessa killar dit och uppträda,lovar att stämningen sku va på topp!!Som sagt har på känn att detta år kommer att vara fyllt av en massa roliga händelser och burken kommer väl att vara överfull i slutet på året....eller då är det kanske bäst och skaffa en ordentlig stor burk direkt.Om det är nån annan som håller på med "lapp leken" så återkommer jag i slutet på året och ser vilka kul grejer ni har haft under året ..låter väl bra;)


2 kommentarer:

  1. Tror du behöver en megaburk, du hittar nog på så många trevliga saker ännu ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att jag köpte en billig Ikea burk ..så ska väl ha råd o köpa en till ifall det ser ut att bli fullt av lappar:))

      Radera