söndag 23 mars 2014

Min lilla resebyrå:)

Ska se om mitt namn glimmar på böljan den blå;)
Resetanden värker;)

Lisette ute i stugan och metar:)


Lika glad har jag varit idag ...smider planer varje dag:)




Dit vill jag ,dit vill jag ,dit vill jag...listan är lång!


Idag känns det nog som jag skulle ha varit anställd på "Lissun matkatoimisto"...idag kan jag verkligen säga att jag fördrivit tiden på datan.Idag har det varit en just sådan soffsöndag som jag gillar....lugn och ro...och surffa runt bland härliga platser i världen,sett på hotell,sett på olika flygpriser,googlat fram härliga platser på detta klot... en del  brukar säga att det värker i kaffetanden men för mig e det nog resetanden som värker så förbannat!!Varför kan jag inte vinna 1 miljon på lotto och få besöka alla möjliga fina ställen på klotet.Nå ikväll slipper jag ut och resa(skall på jobb) så det blir några resor Finland/Sverige nonstop så inte skall jag klaga....och ännu till får jag lön för det att jag reser fram och tillbaka.Så det är väl bara och jubla och ropa: jihaaaa nu skall jag packa bagaget, jag skall ut och "resa"!!Nu blir det en vecka böljan den blå.....
"Lissun matkatoimisto"....miten voin auttaa;))



1 kommentar: