lördag 10 maj 2014

Ääääääntligen....





Ready for take off ;)
.....har det blivit dagen sen jag väntat på i maj i fjol....känner mig som mina kidz på julafton...ni vet "när får jag öppna paketen."..uuuuuuj....tänk  i natt about 01.15 så har vi en vinnare.Hoppas det avgörs på sista landets röster,spänning ända till slut (minns att jag varit med om det förut att det sista landets röster avgjorde vinnaren).Tyvärr måste jag medge att jag inte minns året;) Ni som kommer ihåg årtalet..skriv gärna det åt mig.Ibland har det varit överlägsna vinnaren som du redan efter halva poängdelningen vet ungefär att okej de är vinnaren i år...som typ Ryback Norge 2009.Men skit i det när det avgörs vem som är vinnare blott att vi får en vinnare och kvällen blir sååå rolig som jag väntat.Är laddad till tuuusen....fjärilar i magen,% dricka i kroppen,snygg som en ESC Diva skall vara (de va på skoj ;),Esc musik ,snart take off till B&W Hallerne,skall fira kvällen med mina tyska polaren+ tusen och tusen +tusen andra fans och folk som samlats i hallen för veckans höjdpunkt Eurovisions finalen 2014 köpenhamn,DanmarkFör oss fans är det ju en också lite vemodig kväll..de är dags och säga hej åt alla vänner för i morrron far vi alla åt olika håll..men fb håller vänskapen vid liv tills vi ses i nästa år igen:) Vad gör man före en final...jo inte ligger man på latsidan....man bloggar,håller kontakt med alla fb vänner,värmer upp inför kvällen och fixar sig blå/vit och så dunkar det ESC musik från högtalaren....med andra ord fullt program.Vet att många säker har älskat att läsa vad som händer i esc världen live från Köpenhamn..men vet många som säkert börjar önska att det vore över redan och det lite minskar med eurovision på bloggen ;) Visst kommer det och vara en efterdyning på bloggen då man kommer hem och går igenom ALLT roligt man fått uppleva på en vecka(och mycket har jag missat man hinner inte med allt)...men tro int att ni så länge får vara i fred för snart börjar countdown för mitt nästa stora äventyr.....men nu njuter jag av detta till 100%.Stooooor kraaam till er alla som velat följa med mina äventyr härifrån Köpenhamn... också kram till er som varit lite nyfikna och läsa fast ni INTE gillar eurovision.I love you all <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar