söndag 4 maj 2014

Tror ni att jag har allt färdigt inför ESC resan ....

Onödigt och stressa...

Vill nog heja på Sverige i Esc..tycker mycket om deras låt!


Efter regn kommer solsken...vi ska nog få pappas hus fint ;)


Yle2..panelens genomgång av esc låtar...me like!


Symaskinen går het....
...om ni tror det så tror ni totalt fel ;) Kommer väl aldrig att starta en resa i lugn och ro ...som man hör många som en/två veckor före resan har allt klart,bagaget är redo för take off,passet och biljetterna klara....okej..lyfter hatten åt er som startar resan på detta vis.....nu skall ni få höra hur jag har förberett mig för take off i måndag...esc dressen ännu osydd,passet nånstans i min låda,bagaget opackat,flygbiljetterna och esc biljetterna i lådan...men i alla fall börjar jag ha favorit låtarna ganska på det klara...som bäst sitter jag och ser på yle2ś  genomgång av alla esc bidrag och myser lite för mig själv och tänker : snart få jag se alla dessa bidrag live....så allt små stress som jag nu upplever före resan så kommer att glömmas då jag på måndag landar i Köpenhamn...då blir det Eurovision för heeeeela pengen;)Kan va skönt att koppla av i Köpenhamn,har ju för tusan semester;) Det är inte bara esc förberedelser jag skall hinna med innan jag reser... utan allt skall ju klaffa här hemma då jag är borta en vecka och sen skall jag hinna hålla i trådarna för ett ganska stort remontprojekt(min fars kök totalförstördes i en brand för någon vecka sen+ hela huset blev rökskadat)Nu skall jag då börja planera hur köket skall bli och beställa köksinredning,golvmaterial,väggmaterial...och tusen andra saker.Men älskar och inreda så nu skall det bli bra bara det blir färdigt...känns bara så att allt kommer på en och samma gång;)Men nu till först så blir det ESC till 100%...och sen tar jag inrdningsplaneringen.Hoppas alla ni som gillar eurovision har börjat hitta er number one låt...har ännu lite osäkert om det är Ryssland som kommer hålla min top1...tror att innan finalen min top5 har rört på sig ganska mycket....faaan det skall bli spännande!!Må bästa låten vinna...men jag är inte överraskad  om det blir Sverige som ordnar festen i nästa år :) Kramis Lissunkisastudio/Letś the jorney begin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar