måndag 19 maj 2014

Det är slut nu....

...njutande av semestern.....vardagen börjar ikväll...arbetet kallar!!!Men nog skall det gå bra...bara man kommer igång så går en vecka hur snabbt som helst.Lite ännu om eurovisionen ( sen lovar jag att det är paus en liten tid)...har faktiskt ännu inte hunnit gå igenom eurovisionen.Brukar alltid banda alla festivaler och i lugn och ro gå igenom dom hemma.För när man ser det live så är det så mycket som sagt runtomkring som händer så därför är det roligt sen att sitta i lugn och ro se på hela spektaklet.Är jag besviken över vinnaren...näj inte direkt det var en fin låt och ett superfint framträdande...men ändå hade jag nog Sanna som favorit..och skulle hellre haft Nederländerna som vinnare istället för Österrike,men nu blev de så här och nu är det bara att blicka framåt mot nästa år;)Som det känns nu så vill jag gärna dit och se det live..men då  måste jag  spara mycket mycket mycket för i nästa år skall kidzen få komma med första gången till USA..så sen får man se om det finns jyyyros kvar för eurovisionsresan...nå det är ett tag tills det;)Sen måste jag väl lite poentera vårt super härliga väder....så vill jag det skall vara heeela tiden som det varit nu två dagar +26 grader och sol...inget man tackar nej till...meeeeera sådana dagar tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar