lördag 9 augusti 2014

Tur att....

....det finns IKEA,att man har en karl som är prylsamlare och att jag själv älskar och fixa,inreda och pynta....allt detta tillsammans blir ett utekök och mysig middag i solskenet :)När han kom  släpande på den rostfria ställningen så tänkte jag direkt att va fan har han släpat hit för slaktanbord...såg inte något bra i detta bord.Började direkt(typiskt mig) gnälla att detta bord inte blir långvarigt här i vår stuga och bla bla bla.Sa att det där bordet begravar vi direkt med att kasta i sjön...punkt och slutsnackat!!!Men så började jag fixa käk och tänkte att nog måste jag väl prova mitt arbetsbord...och jösses va jag var nöjd...där finns hjul under som gör att det går lätt och flytta runt på terassen
...så det slutade med att jag tog tillbaka mina ord tackade och gav min sambo en stor kram.Där ser man att förrän man börjar och höja volymen så ska man först tacka och testa....så ni kan gissa att det var en som mös och log då han såg hur lycklig jag var över mitt " slaktanbord".I morron är det dags och börja packa ihop och söka sig hem mot stan...skulle kunnat stanna här många veckor till på vårt sommarstället.Får tyvärr inte bilderna uppladdade på sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar