tisdag 19 augusti 2014

Vita,rosa,röda,gula...men svarta..jag säger bara wau!!!














Min favoritfärg på rosor har alltid varit röda....men i och med att jag mer och mer börjat tycka om vit inredning så har också färgen på rosorna ändrat..nu mera älskar jag den vita färgen på rosor...köper nu som då hem vita rosor som jag placerar lite här och där för att pynta upp här i hemmet,brukar komma över jätte billiga buketter ibland.På Lidl brukar dom ha jätte stora fina rosor 10st per bukett för typ 4.90e....och dom håller jätte bra.Brukar ibland komma hem med typ tre buketter ;) Men idag råkade mina ögon falla på en kompis fb sida och hon hade lagt upp en bild på SVARTA rosor ..jo ni läste rätt ...svarta rosor.....och jag är helt såld.Oj va jag gillar färgen ,super fin och stilren.Kanske dom inte faller alla i smaken men  jag skulle bra kunna tänka mig pryda upp mitt vita hem med svarta rosor eller tänk hur snyggt det skulle vara till halloween med svarta och orange färgade rosor i hemmet eller varför inte blodröda och svarta rosor mixade i en vas ....me like.Nu skall jag söka med ljus och lykta efter svarta rosor eller varför inte prova färga själv..har läst att man kan färga rosor med färgat vatten.Dags att börja experimentera...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar