onsdag 3 september 2014

Eurojackpot = tack och hej !!







Den här mysiga husvagnen är passlig för min plånbok...och vill jag doppa mig kan jag ha en vattentunna på gården ;)
Jo så skulle jag precis säga om vinsten va min ..."Tack och hej".Läste på wikipedia att Eurojackpottvinsten kan ligga på 10-90 miljoner...den största vinsten som delats i detta spel har kommit till Finland 4 april 2014....57,3 miljoner euro...men det var tyvärr inte jag som fick den ...utan ett gäng på 10 personer från Toijala...Grattis till dom!!Kan med gott samvete säga att jag aldrig ens provat spela eurojackpot.....vem vet kankse jag nångång provar och lägga in några rader och pang bom är fullpotten  min (drömma får man alltid och drömma skall man ;) Om full potten (läs rätt ...fullpotten ..inte fyllpotten ;)blir min så lovar jag att jag kallar mig pensionär direkt ..hahaha..och då får min family brådis och packa för i USA är allt möjligt då det finns tillräckligt med dollar.....då far nog flyttlasset lite förbannat hastigt till typ  Beverly Hills!!!Då lovar jag att jag kommer bo mera ute än inne och njuta av eld,vatten,värme,sol...kolla vilka bakgårdar jag hittat på google...men blir jag aldrig lotto miljonär så får jag nöja mig med en liten mysig husvagn  inte dåligt det heller ;)Är ofta inne i mina drömbubblor...men dom är sköra och spricker rätt hastigt och hups så landar jag mjukt på  vår vardagsrumssoffa..och inser nog har vi det mysigt här i vårt home sweet home!! Sitter nu som bäst och ler för mig själv och tänker visst fasen piggar det upp att ibland  hoppa in i sin egen drömvärld...du får drömma om precis vad som helst,när som helst och om du int vill så behöver du inte ens berätta åt nån vad du drömt om!!Nu skall jag krypa ner under täcke och fortsätta drömma ;) Sweet dreams!!

1 kommentar:

  1. ja tror ja drömmer minst lika mycke som du, speciellt om usa :D vet int va ja sku göra utan mina drömmar, utan dom sku nog vardagen kunna vara lite tråkig ibland.. ;) heh :D

    SvaraRadera